Transport și livrare

 

  • La nivel național livrarea se face prin firma de curierat GLS, transportul costă 14 lei indiferent de localitate și se efectuează în 24-48 de ore de la predarea coletului către curier.

Comenzile de peste 175 lei beneficiază de transport gratuit.

Coletele sunt predate către curier zilnic, după cum urmează:

  • Comenzile efectuate până la ora 12 sunt predate către curier în aceeași zi iar cele efectuate după ora 12 sunt predate către curier în următoarea zi lucrătoare.
  • Comenzile efectuate după ora 12 sunt predate catre curier în următoarea zi lucratoare.
  • Comenzile efectuate vineri până la ora 12 sunt predate către curier în aceeași zi iar cele efectuate vineri după ora 12 cât și din week-end sunt predate către curier luni.

Programul de lucru în care curierul livrează coletele către clienți este luni-vineri între 9-17, exceptând zilele libere naționale. 

La cerere, comenzile pot fi expediate și prin Poștă Română cu aceleași costuri că și prin curier, cu livrare în 3-4 zile lucrătoare de la predarea coletului către oficiul poștal. Coletul se ridică de la poștă în urmă primirii unui aviz prin prezentarea cărții de identitate care trebuie să corespundă cu numele destinatarului coletului. Dacă nu primiți acest aviz în cutia poștală după 3-4 zile puteți merge la poștă să verificați sosirea acestuia.

Tot la cerere putem expedia colete și internațional. Vă rugăm să ne trimiteți un email cu produsele pe care le doriți (pentru a calcula gramajul) și adresa de livrare și vom căuta varianta cea mai avantajoasa pentru dv. (GLS International sau Posta Română). În aceste situații, plata produselor și transportului trebuie facută în avans.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pachetele deteriorate în timpul transportului. 

Plata

Plata se face ramburs de către client către curier la livrarea/primirea produselor (contravaloare produse + transport) sau prin card bancar prin platforma de plata securizată mobilpay.

Plata se poate face și prin transfer bancar, pentru această opțiune va rugăm să ne contactați pe e-mail sau telefonic. În acest caz, comandă expediată după primirea confirmării plății.

Ne rezervăm dreptul că plata să fie făcută în avans de persoanele care nu au onorat comenzile anterioare (pentru a evita prejudicile aduse societății noastre deoarece în cazurile de refuz de primire a coletului de către client costul transportului tur+retur este achitat de societatea noastră).